csütörtök, szeptember 23, 2004

Mi kell tíz óra munka után?

Csak egy meleg ágyra,
egy kedves szóra
és korlátlan hatalomra van szükségem....


3 Hozzászólások:

Blogger kiddos ezt mondta...

Komolyan veszlek. Szoval mennyibe kerulsz? :)

tiz ora melo utan.... mire vagynek... Huh... hatalom? minek, faraszto. Szabadsagra, felhotlensegre... s netan egy hatmasszazsnak :) De kerdem en, tizorai alvas utan, mire vagyol?

Szoval erdemes almodni, vagyainkat hangoztatni? I can only imagine, de vajon ott fent, majd fogunk tudni imagine-olni, akkor amikor minden nyilvanvalo lesz?
eh.. ezt magamhoz kellett volna irjam :)

PS: igerem jatszani fogok, csak vigyazz miket irsz, mert en komolyan eljatszom a szavakkal :)

2:20 du., szeptember 30, 2004  
Blogger Időbeosztás-guru ezt mondta...

Rájöttem, kit idéztél! Igazán rakhattad volna idézőjelbe :) Ashleigh Brilliant mondta ezt először...

3:05 du., október 04, 2004  
Blogger Tücike ezt mondta...

mikor eldontottem hogy irok bloggot, ugy indultam, hogy csak idezeteket rakok fel. azert meg sem fordult a fejemben hogy idozojelt rakjak. nem akartam "ellopni" a gondolatot.. :)) es nekem nincs meg hogy ki irta. ez az idezet is a lici-motto kereses kozben kerult elo.. :)

3:09 du., október 04, 2004  

Megjegyzés küldése

<< Home