kedd, február 01, 2005

Hundred facts - magyarul

1. Nem tudom mivel kezdjem. Nagyon határozatlan vagyok. Általában.
2. Néha az udvariasságot fontosabbnak tartom mint az őszinteséget
3. Nem szeretek olyan emberekkel lenni, akik iránt inkább udvarias kell legyek mint őszinte
4. Ez a lista őszinte kell legyen, úgyhogy ....
5. Sok emberrel megosztok dolgokat az életemből (see this blog)
6. Kevés ember jut el oda, hogy lényeges dolgokat osszak meg velük az életemből
7. Túl büszke vagyok
8. Az apámtól örököltem
9. Igyekszem nem büszkének lenni
10. A büszkeségem miatt legnagyobb félelmem az hogy megszégyenítenek (pl suli)
11. Vizsgaidőszakban nem a jegytől félek, hanem attól, hogy a tanár csalódik bennem
12. Eddig csak egy tanár csalódott bennem az egyetemen. (ugye mondtam hogy büszke vagyok)
13. Nem értem miért választottam ezt az egyetemet, figyelembe véve, hogy nem fogok soha nagy hangsúlyt rakni a karrieremre
14. A családom a legfontosabb
15. Három gyereket szeretnék.
16. Kb csak 2 lesz
17. Hét éves koromban már megvolt az ideális menyasszonyi ruhám -lerajzolva
18. Azóta "n"-szer megváltozott ez az ideál
19. Az utóbbi időben hetente változik
20. Nehezen veszem rá magam, hogy valamit másképp csináljak mint a nagy többség.
21. Ennek ellenére nagyon szeretnék mindent másképp csinálni.
22. Senki sem egyezik bele, hogy a menyegzőmön különc csokrom-ruhám-frizurám legyen.
23. Úgysem érdekel a többiek mit akarnak.
24. "Fiatal koromban" nagyon komplexált voltam.
25. A líceumi baratnők sokat segítettek abban, hogy ez elmúljon
26. Líceumi baratnőim még most is segítenek abban hogy jól érezzem magam a bőrömben
27. A hitem egy alappillér az életemben, döntéseimben.
28. Sokszor kérdéseim vannak ezzel kapcsolatban.
29. Szerintem így egészséges
30. Életem legszebb időszakai a Tefivel teltek el - lásd táborok és konfik.
31. Néha úgy érzem hogy felnőtt vagyok.
32. Néha nem.
33. A "fiancém" szerint gyerekes vagyok.
34. Szerintem a "fiancém" túl hamar felnőtt lett
35. Nagyon szeretem.
36. A baráti körünk átlagéletkora kb a 26. év
37. A baráti körünkben mi vagyunk a legfiatalabbak.
38. Tényleg gyerek vagyok
40. Nagyon szeretek vitatkozni (békésen persze)
41. Ergo nagyon szeretek irodalomról beszélni
42. Nagyon szeretek olvasni.
43. Nem egyszer könnyes lett a szemem verseket olvasva
44. Nem tudom igazán értékelni a tipikus "baptista verseket" és szerzőiket
45. Vannak kivételek. (lásd Herjeczki Géza, Antal Ferenc, Mécs László)
46. Nagyon szeretem a zenét.
47. Nem akármilyen zenét.
48. Főleg két kategoriát: Rock és a spanyol ritmusuakat
49. A kettő nem éppen kompatibilis, dehát ez van.
50. Szeretnék tudni táncolni spanyol ritmusokra.
51. Talán egyszer megtanulok.
52. Leonard Cohen nem tudom miylen stilust énekel, de nagyon jól csinálja.
53. Szeretek főzni.
54. Híres vagyok arról, hogy finomakat főzök.
55. Szeretem a rózsaszínt.
56. G. szerint le kell szokjak erről.
57. Szótfogadok neki.
58. Avonozok.
59. Egyik legnagyobb fóbiám az, hogy mikor egyesek rámnéznek csak az jut eszükbe, hogy avonozok.
60. Ugyhogy nem inszisztálok vele...
61. Nincsenek nagy bejöveteleim ezért.
62. Szoktam sminkelni magam
63. Állítólag a sminkem láthatatlan.
64. Meglehet hogy ez igaz. De én tudom hogy ott van.
65. Nem szeretem azokat az embereket akik hivatlanul döntenek az életemben.
66. Nem tartom helyesnek az "Én csak jót akarok neked, azért mászok bele" filozófiát
67. Apropó, nemcsak büszke vagyok, hanem önfejű is.
68. Annak ellénere, hogy nem hiszek a horoszkópban, a bika leírása nagyon passzol rám.
69. Sajnálom azokat az embereket, akik naponta reggel elolvassák a horoszkópjukat.
70. Ennél sokkal hasznosabb lenne egy igevers elolvasása
71. Szerintem a legaranyosabb dolog a világon az, mikor egy apuka húzza a kislányát a szánkón (kinéztem az ablakon)
72. Van 5 szoba növenyem
73. Három közülük nagyon jól van. Kettő az öngyilkosságot latolgatja
74. Ha valaki tudja hogy kell bánni egy Yukkával, írja meg nekem is.
75. Álmom, hogy legyen egy kicsi piros katicabogár kocsim.
76. Persze csak miután lesz egy BMW-nk es egy nagy Kryslerünk.
77. 15 evesen, egy pár fiú kedvéért megtanultam a kocsi-márkákat
78. És néztem fotbalt. (ezt most is csinálom néha)
79. A legszebb sport a korcsolya.
80. Sajnálom azokat az embereket, akik nem esznek meg valamit amit nagyon-nagyon kivánnak, mert az hízlal.
81. Szerintem én nem lennék boldogabb ha 50 kilós lennék.
82. Nem vagyok sokkal több. És ha valamit kívánok, megeszem.
83. Irtam már, hogy nagyon szeretek főzni
84. Nem szeretem azokat az embereket, akik fő foglalkozásképpen ítélkeznek mások felett.
85. Bebizonyított tény, hogy ha valaki elítél valakit valamiért, pár év múlva azt teszi.
86. Szerintem ezt Isten kitűnő humor érzékének köszönhetjük
87. Szerintem a szeplőket is Isten humorérzékének köszönhetjük.
88. Szeplős vagyok.
89. Hír-mániákus vagyok. Napi 3-4 híradót megnézek.
90. A politikát is követem. 12 éves korom óta.
91. Szerintem ez azért van, mert tudatosan átéltem a revolúció-puccs izgalmát.
92. Örülök hogy Băsescu nyert.
93. Sajnálom az egyesült államokat mert Bush nyert.
94. Sajnálom az irakiakat, mert csak annyi hibájuk volt hogy sok kőolajuk van
95. Attól hogy valaki nyíltan mondja, hogy hivő, nem kell egyetérteni és támogatni hülyeségekben (lásd Bush és Irak)
96. Bármikor bárkivel leülök vitatkozni erről.
97. Szerintem Descartes azt akarta mondani, hogy: "Létezek tehát gondolkoznom kell"
98. Garfield is jól mondja: "A fejed - használd vagy veszítsd el."
99. Nem tudok magolni. A logika a mindenem.
100. Nem tudom miért hittem azt, hogy nem fog menni a 100-as lista.

5 Hozzászólások:

Anonymous Névtelen ezt mondta...

45. Herjeczki nem tipikus. Mecs pedig talan nem is baptista. Ha valaki biztosabbat tud, pontositson.
5-6 => Tehat amiket ide irtal, azok nem lenyeges dolgok. (Ha mar 99b)
Jozsi

2:46 du., február 03, 2005  
Blogger Tücike ezt mondta...

a koltokkel igazad van
akkro ugy kellett volna irjam, hogy vannak irok, ekik jo kereszteny-szellemu verseket irnak, annak ellenere hogy az atlag baptista kolto tul csopogos es tul rimel.
a 99b igaz.
a kijelentesed is igaz.

2:48 du., február 03, 2005  
Blogger p.p. ezt mondta...

So, you finally decided to write a "100 things!"

7. me too.
16. You never know...
14. me too.
31, 32. me too.
50. Good luck.
67. me too.
80. haha.
93. me too!!

6:55 du., február 03, 2005  
Blogger Tücike ezt mondta...

:D
Péter,
16.Tényleg nem lehet tudni.. De milyen érzés szendvics-gyereknek lenni ? (middle-child)
31-32. míg vannak szüleink megengedhetjük magunknak hogy gyerekként viselkedjünk. milyen jó. :D
80. nem értesz egyet ??
93. Sajnos te jobban fogod érezni milyen kár..

11:34 du., február 04, 2005  
Blogger p.p. ezt mondta...

Being a middle child is not too bad. My brother is 5.5 years older and my sister is 2.5 years younger. Having three kids OK, but I would recommend not leaving so much time between the 1st and the second child.

Because of this age difference, we didn't get along very well when I was 13 and he 18/19. Things are good now.

11:50 du., február 07, 2005  

Megjegyzés küldése

<< Home