csütörtök, január 13, 2005

Nem is tudom...

Hogy mit írjak.
Lufik kergetőznek a fejemben, keverve Mr. Beannel, és 12 csirkecombbal..




Nehéz.. mármint nehéz lesz koerensnek lenni.

A tegnap megtudtam, hogy valakik eldöntötték ki kellene engem "counceling"-oljon. Azaz nincs hiba: egyetlen egy emberről eldontottem már ezelőtt 6 évvel hogy elég fura látásmódja van a házasságról, és örültem neki, hogy messze van tőllem, és most kiderül, hogy ő fogja nekem elmagyarázni milyen szófogadó, alázatos, jó kukta és semmi más, jó teherbíró, és főleg jó "kussoló"(és most idéztem) asszony kell legyek. Ki kérte meg? mi köze van hozzám? ki mondta hogy kivancsi vagyok rá!?!?!?!?!? Könyörgöm, akiben van egy kis jóakarat, mentsen ki ebből!!!!!!!
Ha valaki nem értet semmit ebből, akkor semmi gond... Jó az úgy...

A 12 csirkecomb meg az eljegyzésre van. De közben újraszámoltunk, és inkább 42 csirkecomb kell. Semmi gond. De ugye jogom van eldönteni kinek akarok csirkecombot adni, nem?!?!?! Pl ha én A.-nak akarok csirkecombot adni, és ő szivesen elfogadja, akkor miért jelenti ki V. hogy ő inkább ragaszkodik ahoz hogy megegye a csirkecombot? Nem baj. Én meg ragaszkodok A.-hoz.
Szóval pech. akkor sem kapsz csirkecombot.

A lufik meg héliummal vannak megtöltve, kékek es fehérek, és a plafonon lebegnek, és a szájukból szallagok csüngnek le. Nem aranyos?

hm.. Milyen jó hogy csak egyszer kell ezt megcsinálni. Milyen buták ezek az emberek, akik évente nősülnek, mennek férjhez.

PS: Asszem mégsem sikerült koerensnek lenni

6 Hozzászólások:

Blogger kiddos ezt mondta...

segitenek, de nem ismerem a kussolodat ;)
Szoval kerd meg a parodat, hogy segitsen. Olyan rosz az amikor a galambok boldogsagat masok elore eltervezik... s amikor a parocska elvezni szeretne a nagy napokat, a nagyerdemu meghivottakat, akkor kozbe szol az elozo nemzedek, az okossag, a mult, a tapasztalat...

csakhat a mult, honnet tudja, hogy a jelen minek orul?
szoval osztogassad csak nyugodtan a combokat, csak ferjen be a falogato nepseg :)

Amugy meg ne akarja a rokonsag, hogy ugy oruljetek ahogy ok akarjak, adjanak szabadsagot nektek... megerdemlitek... ha nem meg akkor irany Strassbourg :)

a koerencia tesztet pedig hagyd beken, en megertettelek, sot a galambom is megert :)

2:30 du., január 13, 2005  
Blogger Tücike ezt mondta...

A csirkecombjaimat lehet megtartom.. :( Es megesszuk ketten.
Igen, aki atment rajta, az tudja. En sem hittem el masnak hogy ez veszodessel jar. Meg G. is mondta hogy fejfajas lesz.. De en kis naiv..
Es meg egy: tudja valaki hogy pontosan mire jo ez a hazassag elotti "counceling"? Azaz mit targyalnak ?
Please enlighten me...

10:24 de., január 14, 2005  
Blogger kiddos ezt mondta...

hat en nem eltem at semmilyen rozsas, remember-es counceling-ot.

De egy nagyon tetszett, amikor a tiszi azt mondta, hogy "a bogre 20 ev utan sokkal telitettebb mezzel mint az elso evben volt". Ezt kapd ki, s probald megerteni, en is probalgatom s tenyleg ugy van... csak nehez kimutatnom ;( szoval I need more practice es figyelmesseg :)

Amugy kivancsian varom a counceling-os beszamolot :)

2:14 du., január 14, 2005  
Blogger Tücike ezt mondta...

Counceling-on atmentem meg Pali bacsiekkal es Ibi nenivel. Meg itt voltak, mikor felhasznaltuk a tabori turakat ilyen beszelgetesekre.
En azt nem ertem, hogy miert kell egy nekem teljesen ismeretlen ember ilyen dumakat tartson.
Semmi kifogasom, hogy BARMELYIK Bizi tag vagy imahazi tag ajanlkozzon ilyen counceling-ra, de egy olyan ember aki meg csak nem is ismer, es a helyzetet sem ismeri, nem latom miert kell belemasszon.
Ennyi az en panaszom.

2:19 du., január 14, 2005  
Anonymous Névtelen ezt mondta...

De ha nem igazan szeretned , ha nem akarod megcsinalni, akkor miert MUSZAJ csinalni?? Ez az en panaszom...hogy nalunk a gyulikbe meg kell csinalni olyan dolgokat, amikhez senkinek sincs kedve, senki sem igazan akarja, csak mert igy szukseges nekunk minden torvenyt betartani. Le mernem fogadni, hogy olvastal mar egy csomo konyvet a hazassagrol, sot, talan azt is ki mernem jelenteni, hogy te jobb tanacsadast tarthatnal az illetonek, mint az neked :)

F.

6:17 du., január 17, 2005  
Blogger Tücike ezt mondta...

huh.. milyen bók..
ez az... vannak törvények....
de azóta valaki kimentet a helyzetből, ú.h. lehet megúszom.
De nincs ellenvetesem. Amig olyan szeretne velem beszelgetni, akinek van goze a helyzethez. Es nem olyan akinek elmeselik diohejban, hogy o T. es o G. es szerintem ez a helyzet.
Na de minden alakul..
:))

6:24 du., január 17, 2005  

Megjegyzés küldése

<< Home