szerda, január 05, 2005

MEG VAN!

Nem nagy felfedezes, de végre sikerült.
Mivelhogy ma egész nap csak azt az üzlet - tervet készítettem ( szabad fordítása a "plan de afaceri"-nak), nem írhatok másról, csak arról.
Kösz az ötleteket Kid, de jobban jártam egy "productie" tervvel. (Jajj de jó lenne magyarul beszélni tudni). Négy óra kínlódás után, miközben az egyetem kajáldáját próbáltam átalakítaní szórakoztatóvá - vagyis egy pár computer, vagy 3 kávé automata, minőségí szendvicsek, és mindenekelőtt valami (értsd jó) zene. Egészen beleéltem magam, mikor észrevettem, hogy a feladatban "productiót" kérnek tőlünk, és nem "servicii si comertet". Szóval felejtsem el a szép álmokat, és vissza a földre.
Hosszas fejtörés után eldöntöttem, hogy a legegyszerűbb a makaróni készítés lenne, és hogy legyen különleges, miért ne Garfield kedvencét. Lévén kis cég megelégedtem CSAK a Lasagna készítessel. A számok gyorsan összejottek, (köszi Internet - meghalnék nélküled), még egy aranyos profitot - akarom mondani nyereseget - is kiszedtem magamnak. Azaz egy nagyon peszimista körülményben is minimum 1000 Eurot kiszedek magamnak. (Ha valaki külföldről olvassa ezt, ne röhögjön!!! Ez itt sok pénz)Persze egy optimális esetben vagz 30.000 Euro üti a markom...
Hm... Szép álmok....
Szóval ha valaki kölcsönt akar fel venni, és szeretné tudni ey kb mennyi Euró részletet jelent, csak szóljon. Sikeresen kész az excel táblázatom, amelyik még ki is számítja. :)
És ha valaki lasagnát akar gyártani, az is jelentkezzen.
Nah..
Tűnök aludni.. Holnap megyek dolgozni.. Kitudja mikor érek haza...

Ha valakinek van egy egyszeű Visual Fox programja. Vagy csak egysyerűen könyve.. Küldje el faxon. :))))


4 Hozzászólások:

Anonymous Névtelen ezt mondta...

te tucike, itt vannak a tesoink a gyulibol, www.arnos.ro
s gyozd meg oket a lasagna felol, hogy van kereslete...
ok mar probalkoztak vele a nyaron.... csakhat az emberek nem nagyon ismerik, vajon mire is jo? :)

szoval kene szervez egy "Garfield, pro lasagna" tour-t ;)

sok sikert. a visual fox konyv, nincs a net-en? :)

sok sikert a tanulasok halmazaban ;)
kiddos

10:28 de., január 06, 2005  
Anonymous Névtelen ezt mondta...

Engem is érdekel a makaróni gyártás! mégpedig nyereségesen... Ugye kioktatsz?
Bélus

10:25 du., január 20, 2005  
Blogger Tücike ezt mondta...

persze, persze.. adj egy e-mail cimet, es jon a "plan de afaceri".. :)
(hunyadrol Belus ? )

10:56 du., január 20, 2005  
Anonymous Névtelen ezt mondta...

Igen, Hunyadról... Voltam Temesváron is, csak sajnos nem találkoztunk... (ez a G. nem vitt magával... Ha-ha), na de még jövök... Email (igy egyszerübb) bellaluxa@go.ro Pá

10:54 du., február 03, 2005  

Megjegyzés küldése

<< Home