péntek, december 03, 2004

lehetseges-e .. ?

hogy teljesen oszinte legyen valaki.. :)

Ma bloggokat surfoltam, es raakadtam egy erdekes oldalra: "Benjamin". Azaz a blog tulajdonosa 100 tenyt ("hundred facts abaout me" ) irt le magarol.. vegig olvasva persze sokat nevettem, de rajottem, hogy egy eleg reszletes kepem alakult ki rola.

Es azon gondolkoztam, ha en tudnak-e irni egy ilyen listat. Mert 100 teny az sok.. elebb utobb lenyeges dolgokat is kelll irjal, mert kifogysz a lenyegtelenekbol. Es vajon merem e vallalni, hogy emberek ennyire megismerjenek. Nem felek-e attol, hogy elitelnek, mert ki tudja mit en hogy latok es elek meg. Es lehetek-e egyaltalan annyira oszinte, hogy csak az igazsagot irjam. Talan ugy irnam, hogy a rolam kialakitott kepet nehogy elrontsam.

Persze meg mindig marad a kerdes, hogy erdemes-e annyi mindent elarulj magadrol a korulotted levoknek. Ha igazan melyre merulok, oszinten, akkor talan meg sajat magamat is meglepem. Es a tobbieket meg inkabb. :))))

Es vegul marad a legutolso kerdes: Erdekel-e valakit egyaltalan...

Ha valakinek sikerul a lista, es kozze teszi, szoljon!

1 Hozzászólások:

Blogger p.p. ezt mondta...

Szia Tucike, I say go for it. Maybe you will learn something about yourself. Don't think too hard out it. Put down the first thing that comes to your mind.

9:05 du., december 20, 2004  

Megjegyzés küldése

<< Home