szerda, december 01, 2004

Blogok a szeren

:)
hat igen...
Egyesek bejelentik, hogy csodot mondanak.. masok egyszeruen nem irnak.. nekem is ilyen teljesitmenyem van: egesz novemberben nem irtam.. milyen szegyen
Talan most, december elsejen, "unnepnapon" (?) illene irni, nem?
Az igazsag az, hogy az ember nem nagyon tudja mit is irjon..
Apropo a nagy dilema: bloggolas, vagy naplo iras - eszembe jutott hogy en is irtam naplot valamikor.. meghozza eleg sokat.. 5 even at irtam, 12 eves koromtol, egeszen 17 eves koromig.. biztos vagyok benne, hogy jo befektetes volt, mert mindig az a felelmem, hogy majd elfelejtem milyen 12 evesnek lenni, es nem ertem meg majd a lanyom, es nem tudok majd komunikalni vele. Elfelejtem, hogy en mit szerettem volna a felnottektol. Kulonben is volt (azaz van valahol, csak meg kell keressem) egy lapom, ahova idok soran feljegyeztem mi nem tetszett a felnotteknel. A lap celja egyszeru: majd mikor megnovok, majd elolvasom minden evben, hogy lassam min kell javitsak, hogy ne legyek "olyan savanyu felnott"...
ha belegondolok, a felnottek nagyon konnyen felejtenek.. en is mar sokmindent elfelejtettem. Meg jo hogy van Zsuzsi (12 eves unokatesom).. O eszembe juttatja milyen tinedzsernek lenni. :)
Mikor az utolso elotti laphoz ertem a naplomhoz, befejeztem.. megigertem, hogy az utolso lapot a menyegzom napjan irom meg. Azota is a naplom egy nagy boritekban van leragasztva valahol (remelem megtalalom), es ra van irva: "Valamikor 2004-2005-ben" :)) Na nem kell megijedni, nem voltam josnonel, hogy tudjam , mikor lesz a menyegzom, hanem akkor mar megbeszeltuk Gellivel, hogy kb akkor kotjuk ossze sorsunkat vegleg.
Szoval ennyit a naplomrol...
Talan megjon a kedvem bloggolni is.
Kellemes hangulatot erre a Decemberre!

1 Hozzászólások:

Blogger kiddos ezt mondta...

welcome back :)
jo ujbol latni, olvasni...
vajon hany darab fanak az eletet "sporoltuk" meg azzal, hogy nem papirra irunk? :)
S koszi szepen a hangulatot ado irasnak... hatha lesz kedvem unnepelni is az iden. December... faraszto is lehet mivel nem egy spontan unneplessel fog meglepni, hanem mar evtizedek ota megvan a fixje a naptarban.

Amugy mire a te kis manokad 12eves lesz, mar total mas lesz a vilag s vajon mirol fognak az oviban beszelni, mert manapsag is elkepeszto milyen komoly temak vannak teriteken :)
Bolcs es turelemben gazdag felkeszulest a kovetkezo nemzedekre :)

8:02 de., december 02, 2004  

Megjegyzés küldése

<< Home