szerda, január 19, 2005

Szép álmokat

A múlt héten adtak egy filmet a ProTv-n gyilkos macskákról.
(Aki ismer egy kicsit jobban, tudja, hogy macska maniákus vagyok.)
Persze G. ragaszkodott ahhoz, hogy nézzük meg a filmet, hátha leszokok a mániámról. Vagy talán megútálom őket. Vagy talán gyilkos macskákkal álmodok majd és félni fogok tőllük.
Vagyis történjék bármi csak ne legyek már macska-mániákus.

HaHaHaHa... - mondtam én....

Eltelt egy hét. talán kellett ennyi idő, hogy megérjen bennem a film -amely eléggé banális volt és rövid, de nagyon jól kiemelték a fő gyilkost: a "Sátán - macskáját", aki(ami) egy nagyon csúnya, fekete es mélyhangon nyávogó macska volt.

.....

Ritkán örülök annak hogy cseng az óram. Főleg ha 6:15-kor cseng.
De mikor egy csúnya nagy fekete "Sátán-macskája" azt mondja neked hogy "NEM SZABADULSZ MEG OLYAN KÖNNYEN ELŐLEM", akkor nagyon hálás vagy azért mert elkezd pityegni a telefonod/órád.
Trust me...

1 Hozzászólások:

Blogger kiddos ezt mondta...

hat nekem is voltak almaim...
s nem csorgott az ora, hanem mindig akkor ebredtem fel, amikor ugy lattam, ereztem almomban, hogy elhagy a szusz... szornyu erzes volt, de ott volt bennem a tudat, hogy "Uram, a te kezedbe teszem az en kis eletemet...". S az volt az erdekes, hogy vartam azt, hogy mi kovetkezik... vajon milyen az ut el innet... mint amikor volt az autobummunk... ahh szegeny ocsem.

szoval hogy odaat milyen lesz, s milyen lesz az atvaltozas, a minden nyilvanvalova lesz... rejtely... s majd meglatjuk, s hogy siratni fogunk-e? hianyozni fognak-e az almodozasaink? Nem tudom, lehet olyan lesz mint amikor neha visszanezunk onmagunkra s azt mondjuk: "oh.. te kis butuska" :)

1:56 du., január 19, 2005  

Megjegyzés küldése

<< Home