hétfő, március 21, 2005

Hol lehet engem megtalalni

hat a goooogleon :)))
ma kivancsisagbol megneztem hogy hogyan lehet ide eljutni..
az eredmenyt leirom... magatol beszel...
(igaz nem sokan bukkantak ram onnan, de az a keves is megteszi :)

3 tucike
2 invitatii
2 nunta
1 lufik
1 cocktail
1 meghivo
1 helium
1 vicces
1 motto
1 nevelde
1 magam
1 eskuvo

egyelore ennyi..
megyek piheni. majd ha kipihentem magam, meg irok a konfirol.
ja, es kiddos: most mar ertem az i can only imagines poent.
most mar ertem.
de a tefi band jobban enekelte a tegnap.
na pa pa!

4 Hozzászólások:

Anonymous Névtelen ezt mondta...

baj az ha most per pill. nem vagom? :)

Szoval kell adnod egy tampontot a poenhoz, mert reggel van, kedd van, 8ora lesz es mason jar az agyam...

Most ilyenek toprengek, hogy "Jott egy busz", "A remeny rabjai", "Az Elet kenyere", "Egy konyvsarok leltarja"... Csakhat ezeket mikor irom le...

Amugy a kenyeztetett kepen mintha nem is te lennel... hirtelen azt hittem, hogy masszemmeltemesvar is nalad van ;)

Nos, jo taste-lest hiszen boven "megkentek" a barataid :)

7:44 de., március 22, 2005  
Anonymous Névtelen ezt mondta...

sose ertettem miert emlegeted annyira az "i can only imagine"-t. most ertem.
ennyi.
nem nagy poen.

hogy kicsoda lenne ott?

10:12 de., március 22, 2005  
Anonymous Névtelen ezt mondta...

ki, akit irtam, akire tettel egy linket, temesvar mas szemmel :)

4:22 du., március 22, 2005  
Anonymous Névtelen ezt mondta...

karla? o mar nincs is temesvaron :)
igenis, engem kenyeztettek ottan.

4:50 du., március 22, 2005  

Megjegyzés küldése

<< Home