hétfő, május 30, 2005

Azt hiszem...

... updatelnem kellene a kepemet...
sokminden arra mutat, hogy mar igazan ideje.
talan azert, mert a profile kepemen meg csak az allamig er a hajam, es most mar sokkal-sokkal hosszabb...
talan azert, mert valaki le google-ozta "tucike" -t, es egy ilyen regi kepet talalt. (2 eves kep).
vagy talan azert is, mert ma a rendorsegen a holgy aki ellenorizte a dossziemat nem hitte el, hogy en vagyok az ex Bereczki Tunde. Igaz hogy 14 evesen elegge.. hogyismondjam... durcas kepet vagtam a szemelyimbe. (kepzeld el a me-african kepet feherben, kb olyan durcasat). na de megoldodott a helyzet, mert megmutattam neki az ellenorzomet es a diak igazolvanyomat, es rajott hogy a tobbiek elhittek, hogy valojaban en vagyok. Ugyhogy uj kepet kapok a szemelyimbe. Egy mosolygosat. mert en ha kozombos kepet vagok az egyenerteku egy durcas keppel. es ha mosolygok egy kicsit, akkor mar minden kiegyensulyozott lesz.
szoval szemelyit csereltem. 2 es fel ora sorbanallas, szornyu hatfajdalom volt az ara. es 65.000 lej (6.5 uj lej:). penteken kapom ki. aztan tovabb az utlevelekhez. allitolag ott nem 2.5 orat kell alljak, hanem egy napot. Oh, happy day...
dehat csak el akarok menni en is honeymoonozni (honey-two-week-ezni). el sem meselem merre jarkalunk, hogy ne legyetek irigyek. csak annyit, hogy Edda koncert is benne van. es Budapest. es Balaton. es egy kis osztrak hegyi patak :D
persze mindez egy kinozo szesszio es praktika utan...
dehat almodozni lehet.

na jo...
megyek keresek egy uj(abb) kepet a profileomnak.

3 Hozzászólások:

Anonymous Névtelen ezt mondta...

sok erot a kivarashoz, s almodozni nona, hogy lehet... hogy legyen mit meselgetni az utokornak ;)

a sorban allast pedig hasznosan ki lehet hasznalni... sokszor megfigyeltem az embereket, a sorban allokat, no meg az uloket is... es habar mar beleolvattam az orak mulasaba, megis elveztem s filozgattam azon, hogy mire jo a burokracia :)
Talan, hogy 2segbe vonjak a letezesunket es elkudjek a maganzarkaba a klonunkat? :)

Amugy, aldott happy day-ezest barmerre is jartok es update-litek a profile-otokat ;)

8:39 de., május 31, 2005  
Blogger Tücike ezt mondta...

koszi szepen kidd! es megis mire lehet felhasznalni a sorban allast? vigyek magammal egy konyvet? (fajni fog a karom a konyv tartasatol). esteleg egy jojot?

10:24 de., május 31, 2005  
Blogger kiddos ezt mondta...

amugy ha lehet, egy jo ideig ne csereld le a profile kepet... a gyongyvirag wow... s a tobbire nincs szo. wonderful.

Jojo? :)) azt megneznem, amint te jojozol a zsufolt sorban... eleg erdekes lehet... s neha bosszankodsz, mert halad a sor es kibiccentenek a ritmusbol... most kuncogok magamban, pedig a fonoknom fel-fel huzogat a stresszelo datumjaival, foleg, hogy nem minden rajtam all.

pl. mp3lejatszoval visszahallgathatod a kurzusokat es ismetelsz a vizsgara... vagy eppen elgondolkozol azon, hogy milyen lesz az elso kiddos day a family-dben :)

9:54 de., június 01, 2005  

Megjegyzés küldése

<< Home