hétfő, augusztus 29, 2005

About everything and nothing

Azaz faj a fejem, nincs kedvem tanulni vagy praktika dolgit irni vagy egyaltalan gondolkozni es mar negy napja gethes vagyok, folyik az orrom, robban szellyel az agyam, ma mar kohoghetnekem van, G. egesz ejjel kohog, aludni sem tudok, csunya az ido kint, vege a nyarnak es nem is tudom ha tenyleg egy szerdai napra eset-e az egesz nyar, vagy tobb napra, csak en pont akkor fulledtem a bankban.

Aki nem jott ra, ez egy panasz-poszt.
Semmi lenyege.
A baj az, hogy vege a vakacionak, es en nem ereztem belole csak 2 hetet.
na nem folytatom, mert nem akarok mindenkit lehangolni.

majd szolok ha meggyogyultam.
es visszajon az eletkedvem.

2 Hozzászólások:

Anonymous Névtelen ezt mondta...

szerintem csak nosztalgia kedved van. Natha van barmelyik evszakban... vakacio kevesbe...

s mit mondjak en? meg egy hetet sem voltam sehol egesz nyaron... csak csurogtam, kerestem a levegot :)

gesundheit a nyakatokba :)

1:00 du., augusztus 30, 2005  
Blogger Tücike ezt mondta...

kosiz szpen. megjott a gesundheit.
valoban nosztalgia.
es iskola undor.

el lehet menni szeptemberben is valahova. allitolag most lesz "A NYAR"

2:01 du., augusztus 31, 2005  

Megjegyzés küldése

<< Home