csütörtök, november 03, 2005

To add or not to add...

Quelle megjelenet Romaniaban.
80'-as evekbol, gyermekkori emlekeim jutnak eszembe, amikor bambultunk a nemet Quelle kataloguson, es neztuk a kis pluss allatokat. Leteznek ilyenek??? Es vajon milyenek? puhak? nallunk miert nem latni ilyesmit...
Es a fuggonyok, es az agyhuzatok, es elektronikus cuccok, (fogalmunk sem volt mire jok), es folytathatnam.
Szoval ilyen emlekeim vannak a Quellerol.
A nyaron viszont lattam Austriaban.
Es most osszel itthon.
Most mar csak arra vagyok kivancsi, hogy mennyire kulonboznek minosegre az aruk. azaz a roman Quelle=nemet Quelle?
Es itt a kerdes. Kedden leadtam egy rendelest tobb lanynak (mint a skotok: elosztjuk a postai koltsegeket). Sejtem november kozepen meg is kapjuk a cuccokat.
Es akkor megtudom, ha a roman Privilege olyan-e mint a nemet Privileg.
Hogy mi a kerdes? hat az, ha rakjam-e be a linkjeimhez a cimuket, vagy nem.
Egyelore berakom. aztan netan ha ugy november 24-e korul eltunik a link, azt jelenti nem voltam boldog az eredmennyel.
De majd reszletezem.

2 Hozzászólások:

Anonymous Névtelen ezt mondta...

ez most olyan kerdes... vagyis proba ami arrol szol, hogy milyen is az amikor megerinthetunk egy almot.

Sokkolo, vagy osszetorik a fragile fantasy-nk? :)

Amig itt nalunk kialakul a megfelelo kliens "szerelem" addig sok viz fog lefolyni a dunan :)

Hogy miert nem plubikal valaki az en uzenofalomon... pasz. Jobb, hogy nem csinalja.
Kiprobaltam a burokraciadat :) Nem halalos, csak kell adjak egy olyat, hogy show picture :)

Jo vasarlast tovabbra is. S ne lepodj meg nagyon, ha az almokat neha kinojjuk :)

5:28 du., november 03, 2005  
Blogger Tücike ezt mondta...

hat.. nem is plusi macikrol almodom amr.. azt kinottem :)
a kliens szerelem meg elebb utobb ki kell alakuljon. mert ha nem, a kliens elmegy olyanhoz, aki hamarabb szerelmet vall.

7:39 du., november 03, 2005  

Megjegyzés küldése

<< Home