hétfő, január 23, 2006

freezing

now in timisoara: mostly cloudy and -9 C degrees !!!!!!!!!!!!!!!!!!
az ejjel el sem tudom kepzelni hany fok volt.
annyi biztos, hogy van megerzesem:

szombat: vizsgarol jovet ugy ereztem be kell menjek a begaba, keressek sapkat magamnak. ugyanis eddig sajnaltam raadni a penzt, de most mivel teli engedmenyek vannak, erdemes venni. szombaton kb 4-5 fok volt, egeszen kellemes.
szoval vettem sapkat.

vasarnap: -3 fok van delben. este, mire imibol jottunk ki, lefagyott a kepem csak amig a kocsihoz ertunk a parkoloba. -6 fok es szel eredmenye.

hetfo (most) : -9 fok !!!!!!!!!!!!! megjegyzem, hogy delutan, haromnegyed 4 van. a reggel mig elsetaltam a busszmegalloig mar nem ereztem ha megvan-e torolve az orrom vagy sem.


so i buy myself a hat and hell breaks trough.
i mean syberia. hell would be warm.
kivanok mindenkinek sok meleget.

1 Hozzászólások:

Anonymous Névtelen ezt mondta...

most erre mit mondjak :)
jottel volna ide:)

Vasarnap reggel, enyhe ido, delben szinte meleg van +3 fok korul... Delutani szunya a jo meleg agyban... randi a sogorommal 17orakor. Lazabban feloltozok mint reggel.... kilepek... Cancer: beerek a kozpontba, s a homero siman kimutatja -11 fok. Szoval, meleg szeretettel fogadtak a punki gyuliben :)

s ma reggel csak -16fok volt :)
Ah... jaj de messze van ide Kolozsvar ;)

11:43 du., január 23, 2006  

Megjegyzés küldése

<< Home