szerda, június 08, 2005

Elvonó kúra....

... volt a hétvégén...
Csütörtök reggel hiába kapcsoltam be a mozillát. A messenger smily-m szürke maradt.
Szomorú, szomorú következtetés:
NINCS NET

Hosszas kínlódások után (és férjem "piláinak" köszönve) a tegnap újraéledt minden. 5 órát ültem a gép előtt, míg mindennel napi renden voltam.
Soha. Többet. Ilyet. Nem. Akarok. Átélni.

...
Hogy? hogy net-függő lennék? ???
ÁÁááá, Dehogy......

2 Hozzászólások:

Anonymous Névtelen ezt mondta...

ez neked elvonokura?
mi lenne ha elmennel egy hetre olyan helyre ahol nincs net, nincs terero, nincs hirado...? :)

A fugges az amit te leirtal :) S ma meglepodtem amikor egyik programozo megjegyezte: "Ce bine de tine... n-ai televizor... hmm". S elgondolkoztam azon, hogy mennyi fuggosegben brilliroztam, s menet kozben hanytol szabadultam meg...

s elgondolkodtato az amit irtal: "Soha. Többet. Ilyet. Nem. Akarok. Átélni."

Szerintem kene neked meg egy kis gondolkozasi ido :)

1:26 du., június 09, 2005  
Blogger Tücike ezt mondta...

julius, augusztusban nyugodtan johet az aramszunet es a nett-szunet.
Azonban mikor a szessziod elkezdodott, es fele projektedbol meg hianyzik ezer informacio, akkor egy kicsit tragikus a net-hiany.
csak ennyi gondolkozasi ido kell.

2:28 du., június 09, 2005  

Megjegyzés küldése

<< Home