kedd, július 05, 2005

Nietzsche

"How happy is the blameless vestal's lot! The world forgetting, by the world forgot. Eternal sunshine of the spotless mind! Each pray'r accepted, and each wish resign'd."
"Blessed are the forgetful"

11 Hozzászólások:

Anonymous Névtelen ezt mondta...

s ezt hova rakjam: forgiven not forgotten ? :)

mikor jon a vakaciod? :)

1:30 du., július 05, 2005  
Blogger Tücike ezt mondta...

nem. hanem a kerdes: jobb-e felejteni vagy nem? valami fajdalmasat. vagy bosszubol.
(persze, a tegnap az Eternal shining of a spotless mind-ot neztem)
nem a vizsga jegyeket vagy anyagot akarom felejteni :)
szombaton van az utolso vizsgam.
utana 3 het praktika.
asszem az nehezebb lessz mint az egesz felevem.

2:25 du., július 05, 2005  
Blogger Időbeosztás-guru ezt mondta...

Nietzsche - nek irjak helyesen. Csak hogy piszkalodjak, ugyis reg tettem. Kulonben nagyon tetszett a "used with permission" az utobbi post-ban :)(evil laugh)

5:24 du., július 05, 2005  
Blogger Tücike ezt mondta...

koszi a javitast :)
az << evil laugh>>-rol:
brings back memories, mi?
ez alkalommal megneztem ha hasznalhatom a kepet. es ugy irja, hogy igen, amennyiben feltuntetem a megjelenitett szoveget :)
szoval legalitasban vagyok :)
de koszi hogy megtanitottal erre :)))

5:44 du., július 05, 2005  
Blogger Tücike ezt mondta...

PS: mar szinte azt hittem toroltel memoriadbol :) (Blessed are the forgetful :)

5:46 du., július 05, 2005  
Anonymous Névtelen ezt mondta...

szerintem nem felejtett el.
van neki bookmark-ja, s abbol min. hetente felfrissiti az image-det :)

s amugy is, varom a big back-jet :)
a praktikarol tucike csak annyit, hogy taste it :)

10:59 du., július 05, 2005  
Blogger Tücike ezt mondta...

keszulodik egy "big back"?? yeeeay!!!!
drukkolunk.

11:02 du., július 05, 2005  
Anonymous Névtelen ezt mondta...

"big back"? Ha ti mondjatok. S talan egyeb is...

10:46 du., július 06, 2005  
Blogger Időbeosztás-guru ezt mondta...

A fenti hozzászólást nem én irtam. És nem is "big back"-nek mondják, hanem esetleg "big comeback" :))

Különben nincs bookmarkolva nekem a blogod. Csak a feed van berakva a Thunderbird-be :), úgyhogy rögtön látok minden új post-ot. Igaz, a kommenteket nem, azért meg kell látogatni az oldalt.

11:02 de., július 07, 2005  
Blogger Tücike ezt mondta...

talan anonymusnak "big back"-je lesz!
de neked "big comeback"-ed.
csak lenne.
meg egyeb is :)))

11:50 de., július 07, 2005  
Anonymous Névtelen ezt mondta...

Vagy csak come.

11:34 du., július 07, 2005  

Megjegyzés küldése

<< Home