hétfő, június 20, 2005

csöp, csöp, csöp....

A címen gondolkozva, abszolút véletlenül a fenti sor jutott eszembe. Kinek mi ugrik be róla ?
cSak azt nézem, ideje lesz írni már.
Nagyon szeretem a szesziót. van időm főzni. és semmit csinálni. Kivéve mikor nem. azaz amikor tanulnom kell. akkor nem szeretem a szessziót. de egyelőre jól állok. legalábbis azt hiszem. talán szombaton kiderül, hogy mégsem írtam jól az első vizsgán.
a mi szakunkon a 4 év alatt három ilyesztő tantárgy/vizsga van. ez a három vizsgának az a szerepe van, hogy megtizedelje a végzős diakok számát. az elsőre 9-est katam. a másodikat most szombaton adtam le. szerintem jo lesz. (a proiektemet elfogadta a tanár, ami MÁR egy óriási dolog). a harmadik majd jövő ilyenkor. Mindenki azon szórakozik rajtam, hogy nagyon nehéz vizsgákon jól szerepelek, míg a könnyűeken nem.
na de jó a szesszió.
a mult szombaton nagyon finomat főztem. be kell mutassam képekkel, mert érdemes. Penne pasta-val van. majd legközelebb lefényképezem. és leírom.
apropő fényképezőgép: akarunk venni egyet. Cannon A510-est. itthon kb 10 millió. magyarban kb 5,7 millióból kijönne. legalábbis az online ofertákból kivéve. ha valaki tud valami árakat, feel free for advice.
hogy mire sürgős a gép? hát a honeymoonra. (ami eléggé sok gondot okoz nekünk, mert közbejött valami, és nagyon nehéz eldönteni, hogy miről mondunk le: a honeymoonról vagy a másik fontos eseményről. de azt hiszem nagyon bánnám utólag, ha a h.m. maradna el...)
anyu is elment a rég kiérdemelt kirándulására. a képeket nézve kap el a sárga irigység. bár kb mi is ott lubickolunk a Lisaban augusztusban.

na ennyi.
ja, még annyit, hogy holnap-holnapután jön az új kanapénk és bútorunk. majd azt is lefényképezem, hogy látszodjon a "before" - "after" hatás.
pá.

0 Hozzászólások:

Megjegyzés küldése

<< Home