csütörtök, október 07, 2004

Megkezdodott a suli

Kellemes meglepetesek...

Vannak olyan tanarok is, akik miutan felsoroljak a rangjaikat es munkahelyeiket, kijelentik hogy: "va dati seama ca nu am nevoie de bani. va rog sa nu veniti la mine cu astfel de idiotenii"...

Ez egy jo kezdet.

Vannak, azaz VAN EGY tanar, aki hajlando volt atteni az orankat ugy, hogy ne kelljen csutortokon se menjunk orakra. Es arra is, hogy lemondjon a vizsgarol, mivelhogy "Aveti voi alte cursuri mult mai grele la care sa invatati si sa dati examene". Na, nem kell megijedni. Projektet kell irjunk. Visual Foxban. :)

Ez is egy jo kezdet.

Remeljuk tuleljuk ezt is.

A vegkovetkeztetes az, hogy nehez felev all elottem. Es az, hogy parlamentari orarendem van. 3 nap munka, 4 nap pihenes. :)))

3 Hozzászólások:

Anonymous Névtelen ezt mondta...

Szóval te tényleg nem viccelsz. Játszol mint 7 :o)

Az egyetemi évek... de jók is voltak. Sosem éreztettem magammal, hogy nehéz fél év. A legelső félévben ráébredtem arra, hogy egyet mondanak az idősebb diákok és én másként élem meg... Szóval lehetet akármilyen rosz tanár én jól viselkedtem. Fura volt, mert nem mentem el... minek? hogy felpumpáljam a vérnyomásom mint egyik volt somlyói kolléganőm? A kurzus végén mindig tépdelte a haját... Szóval csigavér. Csak találnék én is már egy olyan melót ahol jól fizetnek és ahol a te órarended van :)

Ne búsulj. Lesz ez még így se.. vagyis függ a szereplőktől, mint pl. az "As good as it gets"-ben, oszkár díjt kapni egy sima történetért amit az alakitás tett nagyjá... Vajon milyet alakítok a saját pályafutásomban...? Mind1, tegyél túl rajtam .)

10:26 de., október 07, 2004  
Anonymous Névtelen ezt mondta...

Hű de jó érzés névtelenül irni...
Szóval nálatok ilyen tanárok is vannak? Nálunk senki sem mondott soha semmit, a csuszópénzzel kapcsoltban. De nem is volt szükség rá. Illetve, egyszer hallottam egy sztorit, hogy potvizsgára egy csoport vizsgázó whisky-t vitt a tanárnak. Mert tudták, hogy szereti. Azt viszont nem tudták, hogy pontosan a vizsga előtt volt elvonókúrán, és nagy nehezen, de abbahagyta az ivást. Mondanom kell még, hogy furcsamód mind megbuktak, ismét?
Parlamenti órarend...nahát, ez igen. Ha a fizetésed is parlamenti lenne, meg a "munkaterhelés" is, akkor gratulálnék. Igy csak sajnállak, hogy FoxPro-t vagy kénytelen használni. Őszinte részvétem.

Levente

11:24 de., október 07, 2004  
Anonymous Névtelen ezt mondta...

figyelj... en szeretem a foxot. tanultam mar. szovval konnyu lesz. nekem ez afontos. hogy ne legyen gondom erre is.

11:43 de., október 07, 2004  

Megjegyzés küldése

<< Home