péntek, február 18, 2005

My mood today is....

talan eszre vettetek a legujabb szereplojet ennek a blognak: az a kis morcos karikatura bal oldalt.
nagyon megtetszett az otlet, hogy pofikat rakjak ki a hangulatomtol fuggoen. :)

es most jon az uj projekt:
kezdem egy kerdessel:
--mire jo egy digikamera? :D :D :D
atneztem a kepjeimet az utobbi idoben, es rajottem, hogy annyi "hulye" arcot tudtam vagni, hogy egyaltalan nincs szuksegem arra, hogy egy idegen rajzoljon karikaturakat az en "mood"-jaimrol..
ezennel elhataroztam, hogy publikalni fogom az osszes "hulye" arckifejezesem, azzal a cimmel, hogy "mood-swings"
meg adjatok 12 orat, es meg is fogjatok latni oket... (remelem)
a baj ott jon, hogy ahanyszor "mood"-ot valtoztatok ujra be kell copy-pasteljem a kodot a template-embe. es hidjetek el, nallam ez tragikus.. vagyis minden nonek ez tragikus... azaz nagyon NAGYON sok munkat jelent, figyelembe veve hogy egy nonek kb egy nap alatt hany "mood-swing"-je van :))
szo megoldast nem kaptam erre, ha tudtok valami segiteni, szoljatok.
es egy kis izelitot is kuldok:



I'm feelin' hungry today :)

12 Hozzászólások:

Blogger kiddos ezt mondta...

hm... szerintem bingozzunk :)

valahova kirakod az osszes muuuudjaidat s mi megprobalunk rajonni, hogy mikor melyik kepnek utott az oraja, vagyis muuudnak :)

Mit szolsz hozza? vagy csinalhatsz egy flash kis filmkocka mixet, amiben atvonulnak a muuudjaid... s mi majd egyikre rapipalunk ;)

Amugy elbirjuk oket?
apropo, csak F-re gondolsz? ;)

1:07 du., február 18, 2005  
Blogger Tücike ezt mondta...

ki vannak mar pakkolva novemberre a muuudjaim. a filmkockas es bifalasi modszer nem is rosz. csak meg kell nezzem hogy kell azt csinalni.
Amugy kibirhatoak. igaz van egy ahol felelmetes vagyok :))

Es igen, csak fraktalra gondolok. mert o lakik egyedul semmi asszonyi kez nelkul.
-mert neked van egy darabb gyonyoru es tehetseges feleseged, aki foz neked
-a tesom meg tanulhatna a kepekbol, tenyleg, de neki van anyukaja
-gelli meg koszoni szepen, tud fozni nagyon is jol. sot egyes dolgokat en tanultam tolle.
-mas fiu latogatoim nem tudom kik vannak, de eleg valoszinu, hogy van nekik egy db feleseguk-anyukajuk-baratnojuk.
- lanyoknak meg nem hiszem hogy szukseguk lenne reszletes leirasokra. :)

na? ertheto volt a valaszom?
:))

2:01 du., február 18, 2005  
Blogger Karla ezt mondta...

Hey!

I'm in TM for another month. We should get together sometime for coffee or dinner or something!

k-a-r-l-a-p@g-m-a-i-l.c-o-m

Take out those little - thingies first though :)

4:48 du., február 18, 2005  
Anonymous Névtelen ezt mondta...

Koszi, Tucike, hogy ram gondoltal! :)

Apropo, en egy csomot kerestem azt a karikaturat bal oldalon, de ... szerintem jobb oldalon van. Na nem tudom, lehet feje tetejere volt allitva a monitorod. :P

Fraktal

10:01 du., február 18, 2005  
Anonymous Névtelen ezt mondta...

Koszi, Tucike, hogy ram gondoltal! :)

Apropo, en egy csomot kerestem azt a karikaturat bal oldalon, de ... szerintem jobb oldalon van. Na nem tudom, lehet feje tetejere volt allitva a monitorod. :P

Fraktal

10:02 du., február 18, 2005  
Blogger Tücike ezt mondta...

tenyleg bal oldalt van... szoke vagyok...

1:24 de., február 19, 2005  
Anonymous Névtelen ezt mondta...

Bal oldalt?? Most mar vegleg osszezavartal. Nekem mindig jobb oldalt jelenik meg! Mi van velem?? :P

Fraktal

11:30 de., február 19, 2005  
Blogger Tücike ezt mondta...

en szoke szoke szoke....
az elebb is en voltam, tucike

11:35 de., február 19, 2005  
Anonymous Névtelen ezt mondta...

Biztos voltam benne, hogy F. nem hagyja szo nelkul a "bal" oldalt :)
Jozsi

9:51 du., február 19, 2005  
Blogger kiddos ezt mondta...

szokesege ide vagy oda, kit erdekel? :)
de, hogy masodmagaddal is uzengetsz tucike, lasa de gandit :)

Csak tudnam az excited mood melle, hogy fert oda a nyakszoritos KO? s mind2 a jobb oldalon :)

7:38 du., február 20, 2005  
Blogger Tücike ezt mondta...

hogy nehogy tul sok fejtorest okozzon a masodik idfentitasom(mondtam en hogy schizo vagyok), elarulom, hogy mirol van szo. mostmar meg lehet nezni, es pentek szombattol mar lehet hirdetni. szoval check out:
tefikonfi.lapja.hu
tovabbi informaciok kb hetfon este lesznek kozolve.
szoval nem kell megijedni, nincs (egyelore) semmi titkos naplom elzarva eloletek. :))

a nyakszoritost meg lekicsinyitettem :) ugy fert oda. es igen, az ember lehet egyszerre excited es KO is. :)
es igen. jobb ldalt.
es ismet igen, szoke...

12:48 de., február 21, 2005  
Blogger Tücike ezt mondta...

es jozsi: hat ha mar testvered, elhiszem hogy elore latod reakcioit. sot majd a heten publikalok egy levelet, es meg jobban felismered ot :))))

12:49 de., február 21, 2005  

Megjegyzés küldése

<< Home