kedd, február 08, 2005

On-line recept bemutatok

a bloggawards nominee-ket neztem at.
es egy csodalatos dologra jottem ra: lehet fozo iskolat is csinalni a bloggal :)
Szoval raakadtam egy blogra, amely mostantol a kedvencem lesz. Miert?
Ezert:
1. Receptek vannak benne
2. A receptekhez kepeket is csatol
3. A recept melle egy tortenet is jar
Egy nagyon szemelyes recepttar :))

Mint mar irtam nagyon szeretek fozni. Neki kell alljak lefenykepezni az eredmenyeket. Persze amikor jol sikerulnek. (nem mint ma, amikor 20 percet doztem a makaronit, mert elfelejtettem, es szinte puliszka lett belole). Igy talan meg fiuknak is hasznos lenne (Ha ha ha), mert latnak lepesrol lepesre, hogy mit hova kell rakni, es foleg azt, hogy kb milyen kell legyen a vegeredmeny.
Szoval veszek en batrikat abba a digi-cambe, Hello van, es jonnek a receptek...

4 Hozzászólások:

Blogger Időbeosztás-guru ezt mondta...

Az a blog nagyon veszelyes! Mindenkit eltanacsolok attol, hogy megnezze...foleg, ha ehes, fiu, es nem tud fozni. (apropo, ez a harom dolog altalaban egyutt jar) :D

10:18 de., február 09, 2005  
Blogger Tücike ezt mondta...

HAHAHAHAHa...
Tenyleg egyutt jar az a harom dolog?
En ismerek olyan fiukat, akik ebben a helyzetben megtanultak fozni :))
I do recomend it to everyone else!!!
Na de nembaj Fraktal, Amint lesz idom egy finomat es szepet fozni/sutni, Csongi amr ajanlta hogy jon fenykepezni. Es lepesrol lepesre vezetlek titeket :))
Esetleg lehet ajanlatokkal is jonni, hogy mit keszitsek :)

10:24 de., február 09, 2005  
Blogger kiddos ezt mondta...

Fraktal, a kep nem mindig az igazsagot tukrozi. Szoval csurgasd a nyalad csak potyara ;)

amugy a kepek szepek, ennyi. Nem csurgattat semmit nalam, szoval valszeg nem vagyok fiu.

11:04 de., február 09, 2005  
Blogger Tücike ezt mondta...

vagy valoszinu hogy nem vagy ehes/van feleseged aki fozzon neked finomakat..
Szerintem ez a magyarazat.
Es a kepek igaziak. Miutan elkeszitette oket lefenykepezte, es utana megette. Szoval realisak
Egy par helyt meg irja is, hogy azert nincs kepe a receptrol, mert a ferje megette mielott hozta volna a gepet.

11:08 de., február 09, 2005  

Megjegyzés küldése

<< Home