kedd, március 01, 2005

Itt a tavasz, es a bankomatok idegesek

well this is SPRING : sunny and -13 degrees

DE hogy a bankomatokkal mi van nem tudom..
A tegnap oda jutottam, hogy penzt kellett kivegyek a kartyamrol, hogy fizessek ki egy szamlat.
Odamegyek a gephez, berakom a kartyam, ..stb.., mig keri az osszeget. mivelhogy csak 200.000 lej hianyzott, hat bepotyogtetetm a 2-est.
majd a 0-st. "AAAAAAAAAaaa". (ez hangos volt - de megrazott!!!, nah, dehat megtortenik).
megnyomom a masodik 0-st. "AAAAAAAAAAAAAAA" (mi a csoda tortenik! ez meg jobban megrazott!!)...
a mosoly mostmar grimassza valtozott.
es felve nyulok a harmadik 0-ert. mostmar nem orditok.. tudom: a 0-s gomb raz.
es igen, a 200.000 lejben ot darabb o-s van.. ...

Mire kivettem a penzt, mar nem ereztem a mutato ujjam.
sot.... mar az aruhazban voltam es meg mindig nem ereztem a mutato ujjam....

jobb lett volna 199.999 lejt kerni, dehat azt nem adja ki... :(

3 Hozzászólások:

Anonymous Névtelen ezt mondta...

s nem volt semmi fadarabb, muanyag kozvetito ami felfogta volna a razast?

1:37 du., március 01, 2005  
Anonymous Névtelen ezt mondta...

de.. de ahoz eszembe kellett volna jusson. probaltam a kormom hegyevel nyomni csak, de hajlott meg. es csak razott. es csak most hogy irtam jutott eszembe, hogy csak kellett volna keressek valami muanyagot. :|

3:11 du., március 01, 2005  
Anonymous Névtelen ezt mondta...

Akkor neked kesz megkonnyebbules lett volna, ha mar korabban levagjak azt a negy nullat.
Sot, az egyszeri razast eszre sem vetted volna:)

natikrisz

9:50 de., március 04, 2005  

Megjegyzés küldése

<< Home