hétfő, február 21, 2005

Hogy lehet egy naív kezdőt megijeszteni

Szóval a minap egy nagyon jópofa garfield strip volt kirakva a todays comic-ban. Rövid tanácskozás után úgy döntök kirakom a bloggomra, mivelhogy az image sourceban megvan jelölve hogy honnan vettem át.
Első hiba: nem olvastam el a terms and conditions részleget a garfield.com oldalról.
Körülbelül 10 perc után kapom a következő postot a strip alá:

Please remove _immediately_ any Garfield comic strips from your page. Unauthorized replication of these strips represents a serious copyright infringement.
No material from Garfield.com or any other Web site owned, operated, licensed or controlled by Paws or uclick, may be copied, reproduced, republished, uploaded, posted, transmitted or distributed in any way.See http://www.garfield.com/legal.html

Unless you comply in the shortest possible time, we might need to enforce our rights using legal measures.

Michael Andrews,
Garfield.com Representative


Képzelhetitek hogy éreztem magam.
Miután a szívem, neki indult hevesen ugrálni, szidtam a nett-sebességet, mert nem akarta már betölteni az "edit post"-ot, és szinte már izzadtam a hideg verítéket, végre sikerült letörölni az "illegális postot".
Amint törlődik le, két gondolat suhant át a fejemen:
  1. Hogy találták meg ilyen hamar a postom?
  2. Valaki szórakozik rajtam...

Második hiba: Nem bíztam eléggé a sejtelmeimben

Kb 5 percre hogy eltűnt még a nyoma is a macskának, kapom a következő levelet:
Én csak játszottam a Garfield-es bejegyzéssel, de te komolyan vettél...

:))

... (vagy Michael Andrews??)
Ezek a tények.
A tanulság ?
  1. Túl naív vagyok
  2. Könnyen beugrok mindennek
  3. Jobban kellene bízzak ösztöneimben
  4. Jobban kellene dokumentáljam magam
Szerintem senki sem igényli hogy elmondjam ki szórakozott rajtam...
IT IS SOOOOooo OBVIOUS....

3 Hozzászólások:

Anonymous Névtelen ezt mondta...

nem en voltam... s aki meg jatszott veled, hat nah... majd visszakapja, hidd el. Nem is toled, mastol, mashol, masmiben amiben nem is fog szamitani. O sem tokeletes, benne is van naivitas, mivel nem lehet mr. Perfect, esetleg Prefect :DDD

Ez megint egy olyan szitu volt mint a mennyorszagi kandi kameras vicc. Have fun, s ne forrald a bosszut.

7:46 de., február 22, 2005  
Blogger Tücike ezt mondta...

:)) hogy szol a menyoraszagi kandi kameras vicc?
Hehe.. azert nem haragszom. akkor haragudtam 2 percet... utana elmult.. mert tenyleg jo poen... :))

4:19 du., február 22, 2005  
Blogger Laszlo ezt mondta...

ez tényleg vicces :)))

5:10 du., március 01, 2005  

Megjegyzés küldése

<< Home