csütörtök, szeptember 22, 2005

Kitty to (the) rescue

A minap arra ebredtem, hogy valami nyavog. Kegyetlenul. Egyfolytaban.
Gyorsan felpattanok (erre szivesen) es kinezek az ablakon. Hat nem a foldrol jon..
TE! Ez valamelyik fara felmaszott, es nem tud mar lejonni - gondolom en. De nem latom sehol. Mit lehetne csinalni?
Persze minden Amerikai filmfogyasztonak beugrik, hogy hivjuk a tuzoltokat, mert a filmekben, mindig azok szedik le a ketsegbeesett cicusokat a fakrol.
A baj az, hogy en lattam, hogy az itteni tuzoltok hogy "mentik" meg a macskakat: megrazzak a fat, es az lepotyog. Es megmentettek. Es mindenki boldog. A macska is allitolag. (Nem vagyok meggyozodve).
Na de ezt megtehetem en is. azaz megrazni a fat.
becsukom az ablakot, es feltunik, hogy igy hangosabban hallatszik a nyavogas.
????
Tobb ki-be csutogtatas utan rajottem, hogy egyetlen magyarazat van: a macska nem kint nyavog, hanem bent. A lepcsohazban.


Kirohanok, es meg is latom a kis csopseget, ameyliknek nagyobb szaja van mint egy hazisarkanynak.
A sztori arra a napra ugy vegzodik, hogy megsimogatom, ontok egy kis tejet neki egy befottes kupakba, es kirakom az ajton kivul, a tombhaz elotti zold reszbe.

******************************************************************************

Masnap azzal fogad G., hogy a kismacskam megint a lepcsohazban van. :)
A szemben levo szomszed no kirakott neki az ajtoja elebe egy tanyerba csirkemajat.
A mellettem levo nenike meg tejet ontott neki (miutan reszletezte, hogy mennyire nem elvezi az allatokat a blokkban). En csak megsimogattam. De megismert, mert 5 perc utan mar az en ajtom elott nyivakolt. Mit csinaljak? beengedtem.
A kovetkezo kepek a kismacska felfedezesei cimen szerepelnek.




20 perc latogatasi ido utan tudattam vele, hogy lejart az ido, es mehet ki. Es kiment. Es en elmentem dolgozni.

**********************************************************************************

A sztori azzal vegzodik, hogy az Admin-no oriasi botrannyal varta az anyamat, hogy kicsoda etette meg a macskat, mert megszokta, es egesz delutan kegyetlenul nyivakolt a lepcsohazban.
Majd megfogta, kidobta az ajton, es bezarta az ajtot.
Nins mar kismacskam.
DE nem en voltam a hibas.
EN nem etettem meg aznap. a ket szomszedom tette. En csak beengedtem egy kicsit melegedni es jatszadozni. En nem etettem meg :))))))

1 Hozzászólások:

Anonymous Névtelen ezt mondta...

azt hittem, hogy csak Frakk a macskak reme :)
De ugy latszik mas is. A lepcsohaz kihangositasa :)

8:00 de., szeptember 23, 2005  

Megjegyzés küldése

<< Home