péntek, november 11, 2005

My opinion makes me a...

You are a

Social Moderate
(55% permissive)

and an...

Economic Liberal
(36% permissive)

You are best described as a:

Centrist




Link: The Politics Test on Ok Cupid

8 Hozzászólások:

Anonymous Névtelen ezt mondta...

Ez a te politikai velemenyed?

es mi ebben a lenyeg?

s az a kis YOU mit jelkepez?

nekem irtora nem mond semmit :)

7:31 du., november 12, 2005  
Blogger Tücike ezt mondta...

a lenyeg az, hogy csinald meg te is tesztet.
es ezt kopte ki nekem.
es ott volt egy kod. hogy rakjam be a blogba. es akkor beraktam.

az en politikai nezetem a skalan oda helyez el.
hilary clinton melle :D
orulok hogy nem jott ki hogy totalitarus vagyok. mint csongi :DDDDD

8:55 du., november 12, 2005  
Blogger csongor ezt mondta...

te, en a papa melle kerultem :D
szoval - elneztem a hivatasomat... meg keso katolikus papanak mennem ?

1:51 du., november 13, 2005  
Blogger Tücike ezt mondta...

szerintem nem,... de akkor kell adjak egy szomoru hirt Clarice-nak :)))

10:53 du., november 13, 2005  
Blogger Időbeosztás-guru ezt mondta...

Jo ez a teszt, kosz hogy felraktad. En allitolag Social Moderate vagyok, 55% permissive, (whatever that means) es Economic Moderate (50% permissive). Par milimeterrel kerultem a kozeppont melle, de azert megis Centrist vagyok :) Kicsit csodalkoztam, hogy nem konyvelt el a teszt szelsosegesnek, ugyanis egy par kerdesre igenis radikalis valaszt adtam...Ja es a Famouse People oldalon pontosan Kerrynek a homlokan kaptam helyet :)
Vegkovetkeztetes:

" You exhibit a very well-developed sense of Right and Wrong and believe in economic fairness. " :))

5:15 du., november 17, 2005  
Anonymous Névtelen ezt mondta...

szoval en nem teszteltem, nincs net a meloba, s igy ilyen "frappans"-an nem tudom eltolteni az idot. Amugyis, kesz rohej hallgatnom a hirekben, hogy mikre kepesek a valasztott csurhetagok.
Nemhogy meg valamelyiknek a homlokara keruljek ;))

Maradok en a sajat helyemen. S a legjobb az ebben, hogy nem probal senki szorfozni a homlokom hullamos rancain :DDD

Apropo, csongi: kesobb is lehetsz meg papa. vagyis father :)

Kerdes: a Papa jart-e mar Papa-n? :)

10:45 du., november 17, 2005  
Blogger Tücike ezt mondta...

Az ilyen hozzaszolasok akaratlanul az olyan tipusu emberekre emlekeztetnek akik azt allitjak "ez a fold nem otthonom, semmi kozom hozza, nem is kell erdkelejen mi tortenik benne".
annyit kell tudni hogy ki kepviseli a te ertekeidet. mert akarva -akaratlanul, nem anarhiaban elunk. es ha valaki kell vezessen, legalabb figyeljunk oda, hogy kit rakunk oda. es ezert kell tudjad ki kepviselhet teged leginkabb.

my opinion.

12:42 de., november 18, 2005  
Anonymous Névtelen ezt mondta...

my opinion :)

ma este amikor beirtam a cimedet, egy hihetetlen surprise-nak lettem a szemtanuja. Egy tipikus megterito oldal jott be, a la amerikas. Vajon hova lett az oldalad, vagyis mostmar mindig ez fog bejonni eloszor??

reg nem irtottam spam-okat :)

amugy, a "tudni kell" ki kepviseli a dolgokrol az a velemenyem, hogy igazabol sosem fogod megtudni.
Egy emberhez sok ido kell, kozos ido, ha meg akarod ismerni. A media meg 2 banit se er. Hiszen mindig azt fujnak fel akit akarnak s ahogyan a hasukra utnek neha.

Szoval ahoz hogy megertsem a your opinion-odat sok idot kene toltsek a gondolataiddal :) s viceversa is :)

no szep almokat az opinion-ok birodalmaban :)

10:59 du., november 20, 2005  

Megjegyzés küldése

<< Home