csütörtök, augusztus 24, 2006

Roviden ennyit.

Posted by Picasa
Egyelore egy kep. Remelhetoleg jovo heten lessz tobb idom feltolteni oket youtubera, es akkor meg is lehet hallgatni oket.
Kulonben egeszen osszejottek a dolgok, hetfon reggel mar itthon voltam, hogy menjek dolgozni. Azota is beleptem a hasznos emberek soraba, egy olyan munkahellyel, amire vagytam, es remelem jol fog menni. Es persze remelhetoleg minnel hamarabb megtanulom, hogy tovabb (fel-)lephesek :D
Na meg reszletezem legkozelebb.
PaPa

1 Hozzászólások:

Blogger csabapu ezt mondta...

Nos, csakhogy meglettel, te kis elveszett baranyka! Fraszom volt, mikor hallottam, hogy erdelyi hazaspar vizbe esett a Dunaba... meg ilyenek. Aztan hallva az eletkorukat egy kicsit megnyugodtam. Oh, jaj, mondom, nem lehet igaz!
Varjuk a beszamolot!!!!

11:48 du., augusztus 26, 2006  

Megjegyzés küldése

<< Home