hétfő, augusztus 07, 2006

Ujra itt

Sok üres duma után, újra itt egy beszámoló.
Mondhatni kilustiztam magam, kinapoztam magam (I'm not white and pasty), bemelegítettem a partykra, johet augusztus! A hónapot már köszöntöttük egy jó dinnye bulival (lásd képek), úgyhogy jöhet a többi. Eddigi terveimből elmarad egy: Garanara lemenni a tó partjára, de végülis megtartottuk a vigaszdíjat (mégegyszer: lásd képek). Jövő szombaton nincs semmi tervben, de adig még kitalálhatjuk, van bőven idő. Rá egy hétre már 20-a, úgyhogy Újkígyós a cél. Addigis ki kell használjam valahogy a maradék nyarat.
Ha valakinek felmerül a kérdés: nem, még nem alkalmaztak le, de az interjú sikeres volt, kaptam is pozitív visszajelzéseket, de augusztus van --> senki se akar alkalmazással és újoncokkal foglalkozni, úgyhogy még nyaralok körülbelűl ebben a hónapban. Nekem nagyonis megfelel, legalább élvezem utolsó vakációmat teljesen.
Szóval ki kell találjam hogy mivel tölthetem meg a szabad időmet. Ma kitaláltam, hogy megünnepelem a vakációmat - munkával. Yapp. Kipótolom az összes papírmunkát amit féléve tartalékolok, hogy majd megcsinálom amikor lessz időm. Most van időm. De legalább megszabadulok a sok papírtól ami felhalmazódott az asztalomon. Érdemes lenne "before" és "after" képeket készitsek, lássátok mi a különbség. Aztán holnap mi lessz az is kiderül. Kb nagytakarítás. Mert szerdán még egy kis munka. Mivel esik az eső nem sok választásom van, legalább hasznosan teljenek napjaim.
Egyelőre ennyi.
Johetnek a képek a malackodásainkról. Mert dinnyét csakis úgy lehet enni.

0 Hozzászólások:

Megjegyzés küldése

<< Home