csütörtök, szeptember 07, 2006

Na vegre, mi?

Vegre van valami eletkedvem ide is irni. Nem, nem haltam meg, nem is tuntem el, nem is vagtak le a nettem. Egyszeruen nekifogtam dolgozni, es bar munkahelyemen van net, nem nagyon hiszem, hogy orulnenek ha bloggolnak onnan.
Szoval tul estunk mindenen. Voltunk Ujkigyoson (nem Budapesten voltam 20-ra, Csaba, hanem kozelebb, Gyula melle, Ujkigyosra mentunk), megvolt a Bikini koncert, kiakadtam a gitarosukon, hazajottunk, a gitaros es a csapat utja meg elvalt :D. Persze semmi koze az egesznek hozzam, de annyit megjegyzek: ha mar a Bikinibe koncertezel, akkor tanuld meg mit jelent a csapatnak a Temesvar szo.
Na de ezeket elhagyva, pont ahogy a ket vam kozott voltam kaptam a hivoszot, hogy 21-tol dolgoznom kell, igy a hetfoi Bekescsabai randalirozasunk elmaradt.
Elmult a tesom eskuvoje is, szep volt, jo volt, kellemes volt, szepek voltak, kepeket rakok majd fel. Azota voltunk meg egy eskuvon mult szombaton, az is jo buli volt, eletemben nem rohogtem annyit (rohogtem, nem nevettem - abszolut nem volt elegans reszemrol)
Amugy telnek a napok, es este 6:30-ra erek haza, faradtan, de hala Istennek csak egy kaveba kerul, hogy helyre jojjek :)

Ennyit az eletemrol. Penteken persze megint eskuvore megyunk, szilagysagba megint, ez alkalommal Ippra. Remelhetoleg jovo hetvegen vegre kialudhatom magam, egy olyan hetvege lessz, amire nincs semmi program. Mar eppen ideje. Dehat ez van: ha hetkoznap robotolsz kesoig, akkor a hetvegeket kell kielni. Es ki is eljuk maximalisan, koszonve a heveroknak.

Most mar befejezem, meg irok majd kevesbe unalmas dolgokrol is, pl arrol, hogy Plutot kikozositettek naprendszerunk nagyjai, meghalt a vilag egyik legodaadobb (dedicated) embere, es egyeb ujdonsagokrol.
Udv mindenkinek.

4 Hozzászólások:

Blogger wonda ezt mondta...

What does your post title mean? By the way, is your summer vacation over?

5:12 du., szeptember 09, 2006  
Blogger csabapu ezt mondta...

Vegre megvagy, Tucike. Es jo tudni, hogy epsegben. Orvendek, hogy nem voltatok Bp-en huszadikan. Jol kifundaltatok...
Es jo munkat neked! Ez mar az a nagybetus ELET!!
Tudod mar, hogy mit veszel az elso fizetesedbol...?

10:18 du., szeptember 10, 2006  
Blogger Tücike ezt mondta...

for alice: it means: "finaly, no?" as in, everybody who will check my blog for the 20th time for a new post will say "finally...".
My summer vacation has ended abruptly, because i was asked to start work, so I'm working since the 21th of august. That is why I had no time to post :)
I will work on my schedule, to fit in a post at least once-twice a week.

6:43 du., szeptember 11, 2006  
Blogger Tücike ezt mondta...

Csaba: igen. :) Fogok irni arrol hogy mire is koltom majd el, remelhetoleg ma vagy holnap.

6:45 du., szeptember 11, 2006  

Megjegyzés küldése

<< Home