szerda, szeptember 28, 2005

Harom dolog koran reggel

1. megvolt a nagy praktika dolgozat bemutatas. mindenki halalra izgult.
a tanar tollem csak ennyit kerdezett, amikor meghallotta hol voltam: mi a velemenyem a kliens - alkalmazottak kozotti viszonyrol. mikor meghallotta a valaszom annyit mondott, hogy "latszik hogy ott voltal 3 hetet".
es beirta a 10-est.

2. ma a haza vezeto busszban egy oreg bacsi raformedt egy kendos lanyra (nem volt tobb nallam), hogy miert nem adja at a helyet a mellette aldogalo nenikenek. a lany felallt, a neni leult.
a bussz teljesen ures volt. negy hely volt lefoglalva. az egyik en voltam, a masik a kendos lany, es meg ket szemely ult.
"note to old people": mikor ures a busz, es csak 4 hely foglalt, legy kedves ulj le egy olyan helyre amelyik ures. meg van vagy 16 hely. annyira nem lehetsz oreg, ha fel tudtal maszni egy busszra.

3. rajottem hogy mit imadok a ferjemben: 5 honapban egyszer nem kaptam vetetlen az agyunkat amikor en ertem haza hamarabb. (ma sem) :)


PS: gondolom azt mondjatok hogy 10:50 mar nem koran reggel. de a gondolatok nekem korabban jottek. es nekem 10 meg lehet koran ;)

0 Hozzászólások:

Megjegyzés küldése

<< Home