hétfő, november 21, 2005

hull a ho es ho...

zik..zik..zik
Tucike is fazik .. zik zik..
Mivelhogy felkerest kaptam, hogy tunjon mar el az a csunya kampany-plakat az elso helyrol, nekiulok es irok egy postot, annak ellenere, hogy kb 30 percet kell majd varjak hogy felrakja, mivelhogy megint docogunk a nettel.
tenyleg havazik. tenyleg fazok. es azt hiszem nemsokara kovetem agape_ek allapotat, es nekifogok kohogni, pruszkolni es szedelegni. azaz a szedelgest mar csinaltam a tegnap is. tobb okbol.
de azert jo hogy havazik. szombat ejjel kapom a surgos hivast kedves elettarsamtol, hogy nezzunk ki az ablakon a bachlorettekkel. mi nem lattunk semmit, de kb egy kilometerre tollunk havazott. es most is havazik. persze semmi nyoma nem marad, de a lenyeg az: HAVAZIK.

Erkezik Advent.
minden elo van keszitve, hogy karacsonyra diszitsunk. de megigertem G-nek, hogy nem nevettetem ki magam, es csak 26-an ejjel fogom begyujtani a csillagot az ablakbol. remelem kibirom addig.

Kozben megjott a Quelle. 7 dolgot rendeltunk a lanyokkal. 2 megjott. 2-t kesobb kuldenek. 3 elparolgot. na de az a ketto ami megjott az szep. mindenesetre irtam nekik egy udvarias levelet, hogy mondjak meg ha a telikabatot marciusban fogjak elkuldeni, vagy hamarabb? es hogy parolgot el a sandwichmaker a rendelesembol ?
meg nem voltak kegyesek valaszolni. meg varok estig. es holnap reggelig. holnap reggel megy a nem-eppen-udvariasnak-nevezheto-level, amelyikben megkerem ne meg kuldjenek semmit. tovabbi fejlemenyek egyhamar.

Befejezodott a munkahelyemrol a training. mivelhogy titoktartasi szerzodest irtam ala, ennyibe marad. ezt nem targyalom. de annyit igen, hogy ha valakit erdekel a Citibank kolcsonje, hivjon fel. de csak Temes, Caras es Hunyad megyeben dolgozhatok. a tobbiek keressenek mast :) minden esetre jo a csapat, uj baratokat is szereztem, es biztos fogok tanulni sokmindent ez a munka alatt.

most mar azt hiszem eleget irtam, hogy ne a diagram latszodjon amikor betoltod a lapot kiddos, ugyhogy befejezem :)

0 Hozzászólások:

Megjegyzés küldése

<< Home