csütörtök, március 10, 2005

Devoratoare de publicitate

elebb egy rovid megjegyzes: egy uj ikon jelent meg a "mozilla weather toolbarban": egyszeruen havazas. de nem felhovel. szoval csak ho pelyhek felhok nelkul. eddig nem lattam meg ilyent. es ha ma reggel nem jartam volna kint, azt mondtam volna hogy a mozillasok behulyultek. hogy havazhat, ha nincs felho????? de mivelhogy jartam kint, tapasztaltam: bar nincsen felho, sut a nap, megis HAVAZIK. hogy mibol hull a ho ne kerdezzetek. tul magas ez nekem.

es akkor terjunk ra a temara: REKLAMOK.
ket uj tantargyam van: "Marketing Bancar" es "Strategii si tehnici de promovare". Mindaketto ugyanazz a fiatal tanarral, amelyik megmondta startbol, hogy nem kotelezo a jelenlet. (juppee)
de a lenyeg a kovetkezo: a masodik tantargyal meg fogunk tanulni reklamokat kesziteni. :)))
azaz jegyet fogunk kapni arra, hogy egy feleven at heti 4 oraban jo es rossz minosegu reklamokat nezunk meg, kommnetaljuk oket, es inspiralodunk. en ugyanezt megcsinalom a haveri korben. es most meg jegyet is kapok ra!!! :))) alig varom. persze felev vegere sajat reklamunkkal kell megjelenjunk. lehet ismert cegnek vagy ujnak, fiktiv termeknek vagy realisnak. mindegy csak otletes legyen. es szerintem nagyon fontos, hogy VICCES legyen...
Es amiota hazajottem csak torom a fejem, hogy jusson eszembe milyen reklamokat talaltunk ki regebb a haverokkal, es nevettunk rajtuk annyit. es erdekes, most nem jutnak eszembe.
es egyfolytaban a Mel Gibson "What Women want" film jar az eszemben. Ha lattatok, pont olyan "story-boardot" kell keszitsunk, es bemutassuk az osztalynak. es nem tudom tul tenni magam a Mel Gibson aszpirin reklamjan :)))) ("annyira gyenged a gyomraval, hogy meg kifogaskent is beszedheti este a ferje elott" ) :))))))
es mas visszatero gondolatok a stresszelo pinguin csemetek (oink, oink), a kipakkolt szomoru ejjeli lampa, a repulo macska es a Ford Ka gonosz testvere. lehet nektek ez mind nem mond semmit, de en olyan "dork" vagyok, hogy ahanyszor eszembe jutnak nevetek hanogosan. mint az orultek, igen....
a baj csak ott van, hogy tul kell tegyem magam rajtuk, es valami otletessel kell jojjek. valami ami allatokkal van. es NAGYON VICCES. hm.... nehez ez.. de meg van 10 hetem ra.
es az "ultimate problem": nem tudok rajzolni !!!!!!!!!!!!
ha valami eszembe jut, akkor meg irok rola.
Pa Pa.

0 Hozzászólások:

Megjegyzés küldése

<< Home