szerda, július 13, 2005

mi van az asztalomon ??

erdekes elso nezesre ez a blog. meg ezutan atnezem. hatha hasznos is :D
a kerdest ugyanis tolle loptam el:
mi van most az asztalodon?
na lassuk:

- monitor
- ket csesze tele ceruzakkal/pixekkel, koromvagoval, koromreszelovel
- ekszer tarto dobozka
- ket kincses doboz (mindeketto rendelkezik lakattal - egyiket se zarom be soha, mert lusta vagyok keresni a kulcsat)
- fulhalgato (casca)
- rw cd
- bambusz (hosszu kek vazaban)
- sotarto (??)


- naptar
- 2 (ketto) kaves csesze
- 1 zacsi fornetti
- 1 vonalzo
- 3 festmeny kinyomtatva
- 2 profifoto boritek, kepekkel benne
- kapszator (hehe, szep magyar szo)
- lyukaszto


- gombostu doboz
- 2 radir
- papir csattok
- egy csomo huzal, koztuk:
1 mikrofon,
1 pendrive leolvaso es
egy a canonnak.

ennyi.
kivancsi vagyok a tobbiekere!

1 Hozzászólások:

Anonymous Névtelen ezt mondta...

ah... keson olvastam el... pedig ma bent volt a Z10-es ;)
csinalhattam volna egy kepet, s nem kellene leirjam, pedig mar vagy jo 2 honapja csak gyulnek az iratok :)
majd jovo heten. juttasd eszembe :)

1:16 de., július 16, 2005  

Megjegyzés küldése

<< Home