szerda, július 12, 2006

Stray Siameze

Remember that stray cat I told you about in the meme?
Well, he attacked my hubby this morning in front of our flat. Jumped right at him. And as he came back to tell me, that the cat is back, he (yes, it's a "he") followed him inside the house. Inspected everything, every room, every corner, and we became friends (as in smelled us). Then stopped in front of the door. I opened it, and he left.
I guess we have a cat now.

  Posted by Picasa

7 Hozzászólások:

Blogger csabapu ezt mondta...

Ez egy ragadozo...! Vigyazzatok ra! Nem árt az óvatosság. A legszebb cica is borzalmas betegségeket tud terjeszteni. Közismert, hogy a macska a terhességre is veszélyes toxoplasmosis hordozója. Magzati toxoplasma fertőzés a terhesség 16. hete után következhet be...!

http://www.csaladinet.hu/index.php?module=news&target=article&type=mindenkinek&category=49&id=1320

http://www.macska.hu/

8:31 du., július 14, 2006  
Blogger Tücike ezt mondta...

szoval sejtem nem igazan szeretitek a macskakat... en amennyire szeretem oket, biztos nem betegitenenek el. amugy oriasi valosiznuseggel lessz macskam amikor terhes leszek. biztos nem leszek az elso.

9:37 du., július 14, 2006  
Blogger csabapu ezt mondta...

Tucike, egy bolha lehet haziallat, de egy macska...? Na, jo, csak hulyeskedek, egyebkent en is szeretem a macskakat. Nagyapameknak mindig volt es mindegyiket kivetel nelkul ugy hivtak, hogy Picuri! Olyan jol lehetett hivni, hogy Piiiiicuriiiii, ci-ci-ciiiic!!
Egyebkent csak a felton szeretet beszel belolem, es egy kicsit a szanitec...

12:27 de., július 16, 2006  
Blogger Tücike ezt mondta...

Felejtem el, hogy orvos vagy. Na de en ugy ertettem, hogy akkor veszelyes a kismamanak, ha eloszor lep kontaktusba a virussal. Namarmost en macskaval a hazban nottem fel, ugyhogy eleg valoszinu, hogy mar reg tulestem rajta. Nem ertettem jol?

11:07 du., július 16, 2006  
Blogger csabapu ezt mondta...

Nagyon jol ertetted. Majdnem olyan informalt vagy, mint en...
A toxoplazma a cica kakijaval urul, de friss allapotban inaktiv. Csak par ora vagy 1 nap alatt valik fertozove. Tehat, ha a cica wc-jet kerulod, es nem jut a szadba a kakija, gyakorlatilag nincs esely a fertozesre. Ha pedig mar atestel rajta, akkor elmeleti esely sincs arra, hogy bajotok essek.
De meg ott van a cicaszor problamaja. Arra gondoltal, mennyi allergiat okozhat...?

3:22 du., július 18, 2006  
Blogger Tücike ezt mondta...

A cica amit kineztem magamnak rovidszoru, igy keves szort hullat (british shorthaired cat). Amugy en nem vagyok allergias ra, a ferjem sem, es szerintem a gyerek ha vele no fel, akkor o sem lessz. Ez a mai kor kenyeskedese, hogy mindenre allergias. Regebben az emberek eszre sem vettek, hogy letezik ilyesmi. Ha annyira veded a gyerekedet mindentol, nem lessz elegge szivos.

4:16 du., július 18, 2006  
Blogger csabapu ezt mondta...

Az allergia valoban a modern kor betegsege. Az okozoi azonban mi magunk vagyunk a sokfele vegyszerrel, tapszerrel és műanyaggal. Járványszerűen terjed a civilizáltabb területeken.
Sajnos, nem kitaláció, mert naponta nem is egy esettel találkozom, főleg most, a nyári szezonban.
De egy gyermek allergiás hajlama nem mindig függ össze a szülők hajlamával. A sok plüss állatka is kiválthat nagyon randa allergiás panaszokat...
A túlzott óvás természetesen kártékony! Ezt én is így tartom. De nem kell átesni a ló másik oldalára sem...

10:24 du., július 19, 2006  

Megjegyzés küldése

<< Home