csütörtök, július 14, 2005

678...

679. 680. 681....
714...
.....
899. 900. 901...
..
912. 913.

ja! elnezest. azt hittem meg mindig szamozni kell.
ma 7 oran at szamoztam az utalvanyokat (attol fuggoen hogy ki ment vagy bejott vagy lei vagy euro vagy dollar). 7 oran at egyszer vettem egy 3 perces szunetet (hogy menjek a little girls room-ba, nem masert)
szerencsere meg jott egy egy kliens, aki ki akarta szedni a kartyajat, es akkor oriasi grimasszal a kepemen jelentekztem, hogy "majd en! majd en! majd en kikeresem!!!!"
na de nem baj.
megszant a fonok is.
holnap mar az "ofiter de credite" mellett dolgozok. :D ez mar kezd palpitans lenni.
es a fonokno megnyugtatott, hogy en nem kell pontos ora szerint mukodjek. amikor beerek, akkor beerek. amikor megunom, elmegyek. (hahaha.. mintha igy lenne. de szep reszerol hogy igy mondja)
holnap o nem lesz. de attol en bemegyek idoben. alig varom lassam hogyan dontik el, ha adnak kolcsont vagy nem.
ma mikor kimentem, utanam orditott, hogy ha befejezem a sulit, szivesen felvesz oda.
koszonom.
szivesen.
:D

0 Hozzászólások:

Megjegyzés küldése

<< Home