szombat, december 23, 2006

Egg-nog and other Christmassy stuff

Nagyon reg nem irtam, es sajnos most se fogom nagyon bepotolni. Negy honap munka utan vegre kikaptam a szabimat, ket hetig nem kell bemenjek, ugyhogy lehet a napokban tobbet irok.
Ma inkabb kepeket rakok ide. Es roviden egy par dolgot.

- P.p. "eggnog" himnuszatol meginditva, kerestem egy receptet, es en is keszitettem itthon tojaslikort. December 1-en. Mert a recept ugy vegzodott, hogy "egy honapig allni hagyom". Ma mar 23 napos. Finom. Nem eri meg szilvesztert.

- Tisztara karacsonyi hangulatban voltam egesz mult heten. Most penteken alig fertem a borombe, hulyultem a hulyulheto munkatarsaimmal, mindenkitol fajo szivvel bucsuztam el (ket hetig nem talalkozunk), itthon verekedtem egy kicsit G.-vel Queen "Don't stop me now" szamjara, majd pontosan 8 ora par perckor minden kedvem es energiam elszallt. Es nem hiszem hogy visszajon. Sajnos.
So merry .... to you too.

- Szilveszterkor filmet kellett volna forgassunk. "Barot-Which Project"-et.
Szomoru esemenyek miatt ez elmarad orokre. (Lasd a kovetkezmenyeket az elobbi vonalkanal).

- Megneztuk egy par barattal a "BlairWhichProject"-et. Nekem nagyon bejott. Keves psziho-horror film jon be nekem, de ez bejott.

- Feldiszitettem a famat mar a mult heten. Azert, mert karacsony utan el mentunk volna, es szilveszter utan meg mar nem elvezem az egeszet. Guess I'm gonna enjoy my Xmass tree for a looong time. De szep lett.

- Rakok fel a Bukaresti birkaimrol is kepet.

Szoval no kedv, no energy, lassuk mi lessz az egesz "csodalatos" ket hetes vakaciombol.

Azt hiszem szerdan bemegyek, megnezem mit csinal a gaska a munkaban.....

3 Hozzászólások:

Blogger wonda ezt mondta...

Didn't know it was eggnog! Thought it was canned apricot or peach. So, it's a tradition to eat that in your country?

3:33 de., december 26, 2006  
Blogger wonda ezt mondta...

Please excuse my bad eyesight. So there were egg yolks but where is the finished product?

3:35 de., december 26, 2006  
Blogger Tücike ezt mondta...

It's not tradition at all. But i read at a fellow-blogger (p.p.) that eggnog is so good, so i head to try it. The finished product is long gone :)
It was good indeed.

4:11 du., december 26, 2006  

Megjegyzés küldése

<< Home