szerda, július 20, 2005

about nothing..

Seinfeld utanzat, tudom. let's blogg about nothing.
vagyis mar egy hete nem irtam, es mar ideje.
Ma 5:20-ra hazaertem, es nem volt senki itthon. tudja valaki hol van mitnick es agapeek? :) (most elarultam oket).
a kocsinknak valaki nekiment az este egy biciklivel (sejtem). mert jol ossze van karcolva.
3 napja szedte ki G. a festotol a kocsit. gyonyoru. volt.
most megint festeni van.
meg mindig nincs utlevelunk. ha igy haladunk, akkor a szilagysagban toltjuk a honeymoonunkat. es akkor G. meghal az en kezemtol. de akkor legalabb el tudunk menni a N&B menyegzojukre.
A munkahely egyre jobban alakul. most mar egyre tobb helyen boldogulok: arhivalas, informacio nyujtas, card-kiadas, es ujabban creditekben is profi vagyok. azaz csak a szemelyes szuksegek (nevoi personale) crediteknel egyelore. nagyon elvezem. tudnam csinalni. legalabb 5 evig. utana meg ha megunom, mar lesz 5 ev tapasztalatom :) haha... es akkor minden interjun van egy Asz a kezemben.
erre mondjak "elore inni a medve borere."

na menjek fozni kajat.
turos csusza, valaki?

1 Hozzászólások:

Anonymous Névtelen ezt mondta...

Finom lehetett a fozted... Sajnalattal olvastam ami az autoval tortent... Meg azelott kellett volna felrakni egy fotot! (kivancsi vagyok hogy nez ki az "uj" auto)...
Belus

9:22 du., július 24, 2005  

Megjegyzés küldése

<< Home